ASIAKASPALVELU JA USEIN ESITETTYJÄ KYSYMYKSIÄ

Tarvitsetko apua C More.fi -palveluun liittyen? Todennäköisesti löydät vastauksen kysymykseesi “Usein kysytyistä kysymyksistä” alla. Jos et, C Moren asiakaspalvelu auttaa sinua mielellään. Ota meihin yhteyttä: asiakaspalvelu@cmore.fi

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Maksaminen

Mitä C More maksaa? C More maksaa 9,95 € / kk. Uutena asiakkaana voit kokeilla ensimmäisen kuukauden hintaan 0 €. Voit peruuttaa tilauksen milloin tahansa ilman sitoumuksia. Miten maksan C Moren käytöstä? Voit maksaa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Maksusi kulkee turvallisesti Dibsin maksujärjestelmän kautta. Toimivatko vanhat Filmnet-tunnukseni C More.fi -palvelussa? Kyllä. Voit kirjautua sisään palveluun ja C More -sovelluksiin Filmnet-käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Onko maksaminen turvallista kotisivullanne? Kyllä, kaiken maksamiseen liittyvän hoitaa Luottokunta. Korttimaksaminen palvelussa tapahtuu turvallisesti Dibsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Tallennatteko korttitietoni? Emme, Luottokunta tallentaa ne. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Palvelussa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Koska rahat veloitetaan tililtäni, jos päätän tilata palvelun? Maksu jokaisesta tilausjaksosta suoritetaan ennakkoon. Jokainen tilausjakso on 30 päivää. Jos veloitusta tehtäessä tilillä ei juuri silloin satu olemaan rahaa, tehdään uusi yritys kuukauden 27. päivänä. Kuinka peruutan tilaukseni? Voit päättää tilauksesi helposti million haluat “Oma tilini” ja “Tilaukseni” -sivulta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun, s-posti: asiakaspalvelu@cmore.fi Miksi tililläni näkyy veloitus ilmaisen kuukauden aikana? Maksujärjestelmä varaa minimiveloituksen (0,10€). Tämä summa palautetaan 3-5 arkipäivän sisällä tilille. Loppuuko katseluoikeuteni heti kun peruutan tilaukseni? Katseluoikeutesi säilyy kyseisen tilausjakson (30 pv) loppuun asti, vaikka peruuttaisit tilauksen kesken jakson.

Sisällöstä

Mikä on C More? C More on videotilauspalvelu, joka tarjoaa viihdettä katsottavaksi missä ja milloin haluat. C More.fi on C More Film sisältökokonaisuuden jakelija internetin ja langattoman verkon kautta. Voit katsella uutuuselokuvia ja tv-sarjoja, dokumentteja ja lastenohjelmia rajoituksetta, kiinteällä kuukausimaksulla. C Moren voit tilata sitoumuksetta ja katkaista tilauksesi koska haluat. Maksat kiinteän hinnan kuukaudessa ja voit katsoa juuri niin paljon ohjelmia kuin haluat. Kuinka monta elokuvaa voin katsoa kuukaudessa? C Moressa voit katsoa elokuvia ja sarjoja rajoituksetta. Missä maissa voin katsella C Moren elokuvia ja TV-sarjoja? Voit katsella Cmore.fi palvelua vain Suomessa sisältöoikeuksien takia. Kuinka usein laajennatte tarjontaa? Tarjontamme laajentuu jatkuvasti ja uutuuksia päivittäin. Tuoreimmat uutiset uusista sisällöistä löydät C Moren Facebook-sivulta. Voinko tallentaa elokuvat tietokoneelleni ja katsella niitä myöhemmin ilman Internet-yhteyttä? Et, sisältöoikeuksien takia. Mikä on elokuvien laatu? Kaikki elokuvat ovat vähintään SD-laatua. Osa elokuvista on HD-laatua (720p). Kuvanlaatuun vaikuttaa internet-yhteys ja laitteiston suorituskyky. Korkein laatu saavutetaan vain koko näytön tilassa. Mikä on elokuvien äänenlaatu? Kaikissa elokuvissa ja sarjoisssa on stereoääni. Millaista sisältöä on C Moressa? Löydät valikoimasta laatusarjojen (HBO, Showtime, Universal, Turner, Warner, Starz, BBC jne.) uusimmat tuotantokaudet vain vuorokauden viiveellä USA:n ensiesityksestä. (mm. Game of Thrones, Solsidan, Girls ja monet muut.) Suosituimmat uutuusleffat (Fox, MGM, Paramount, Disney, Universal, Sony, Warner yms) ja dokumentit. Valtava elokuvakirjasto ja uutuuksia päivittäin. Laadukkaat lastenohjelmat uusimmista animaatioista Astrid Lindgrenin klassikkotarinoihin. Onko iOS-, Android- ja Samsung SmarTV -sovelluksen tarjonta sama kuin PC:llä ja Macilla? Kyllä. Sisältö on sama riippumatta siitä mitä laitetta käytät. iOS-sovellus on ladattavissa AppStoresta ja Android-sovellus Google Play -kaupasta.

Teknisiä kysymyksiä

Miksi saan virhekoodin 6008 katsoessani C morea? Sinun täytyy ruksata ruutu ”Aktivoi suojatun aineiston katsomiseen tarvittavien komponenttien noutaminen ja päivitykset” Silverlight-ohjelman asetuksissa. Millä laitteilla voin katsella C Morea? C More.fi palvelua voit käyttää selaimella (PC/MAC), iPadilla, iPhonella, Android-laitteilla ja Samsung SmartTV:llä. Lataa iOS-sovellus AppStoresta ja Android-sovellus Google Play-kaupasta. Päätelaitetuen laajenemisesta ilmoitetaan myöhemmin. Kuinka kirjaudun C more.fi -palveluun? Kirjautuaksesi C Moreen sinun täytyy olla rekisteröitynyt aikaisemmin. Klikkaa “Kirjaudu sisään” sivun oikeassa yläreunassa. Kirjaudu sisään syöttämällä käyttäjätunnuksesi ja salasanasi. Kuinka nopean internet-yhteyden tarvitsen voidakseni katsoa elokuvaa? Parhaan laadun saamiseksi suosittelemme 5 Mbit/sekunti. Hitain suositeltu nopeus on 0,5 Mbit/sekunti. Täytyykö minun aloittaa katselu alusta, jos internetyhteys katkeaa? Ei. Klikkaa vain “jatka katselua” -painiketta. Tarvitseeko minun asentaa jotakin koneelleni (PC/MAC), jotta C More toimii? Kyllä, sinun täytyy ladata sekä PC:lle että Macille Silverlight-lisäosa, napsauta tästä. Asennus kestää vain pari minuuttia ja päivittyy tämän jälkeen automaattisesti. Silverlight toimii yleisimmillä selaimilla ja käyttöjärjestelmillä, mukaan luettuna Windows ja Mac OS X. Oletko jo asentanut Silverlightin? Tarkista, että selaimesi Silverlight-laajennus on versio 4.0.60831.0 tai uudempi. Katso myös, että selaimesi suojausasetukset ovat kunnossa. Mikä selain minulla tulee olla voidakseni katsella elokuvia ja TV-sarjoja? PC:llä suosittelemme Internet Exploreria tai Firefoxia. Macillä suosittelemme Safaria tai Firefoxia. Miten saan C Moresta toimimaan tietokoneella, jossa on Windows 8.x -käyttöjärjestelmä? Jos käytät Windows 8.x -käyttöjärjestelmää, vaihda käyttöliittymänäkymä ns. perinteiseen (työpöytä/desktop) vaihtoehtoon ja yritä sitten uudestaan (oletuksena Windows 8:ssa avautuu ruutumainen tablet-käyttöliittymä). Klikkaa tablet-näkymässä “desktop/työpöytä” kuvaketta. Voivatko useammat katsoa C Morea saman käyttäjän tiedoilla? Cmore-tili ja tilaus on henkilökohtainen, ja sitä saa käyttää vain yksityiskäyttöön. Voit käyttää aineistoa vain yhdeltä laitteelta kerrallaan. Mitä teen jos olen unohtanut salasanani? Napsauta kohtaa Unohtuiko salasana tai ota yhteyttä asiakaspalveluun, s-posti: asiakaspalvelu@cmore.fi Etkö löydä kysymystäsi? Tarvitsetko apua? Ota meihin yhteyttä sähköpostitse: asiakaspalvelu@cmore.fi

Haku, suositukset, arviot ja katselulista

Kuinka löydän katseltavaa? C Moren ainutlaatuinen hakutoiminto löytää suosituksia juuri sinulle. Löydät ehdotuksia avainsanojen ja Hakuapurimme avulla. Kokoa avainsanoista yhdistelmiä tai kirjoita hakusanoja suoraan hakukenttään. Löydät varmasti jotain uutta ja mielenkiintoista katseltavaa. Miten arvostelu toimii? Voit arvostella jokaisen elokuvan C Moressa. Anna tähtiä asteikolla 1-5. Mitä enemmän arvostelet sitä parempia suosituksia saat. Voit katsella ja muuttaa omia arvioitasi “Oma katselulista”-sivulla kun olet kirjautunut. Miten saan henkilökohtaisia suosituksia? C More suosittelee sinulle elokuvia ja TV-sarjoja sen perusteella mitä olet katsonut ja arvostellut. Mitä enemmän katselet elokuva ja arvostelet niitä, sitä parempia suosituksia saat. Kuinka muutan arvostelujani? Voit tehdä tämän milloin tahansa yksinkertaisesti antamalla elokuvalle tai TV-sarjalle uuden arvion. Löydät kaikki aiemmat arviosi “Oma katselulista”-sivulta. Kuinka katselulista toimii? Lisää elokuva tai TV-sarja katselulistalle helposti painamalla plus-merkkiä. “Oma katselulista”-sivulla voit muokata valintojasi. Missä ovat kaikki vanhat katselulistat aikaisemmasta C Moresta? Kaikki aiemmin tallentamasi katselulistat on nyt yhdistetty yhdeksi listaksi, jonka löydät “Oma katselulista”-sivulta.