Voimmeko auttaa?

C More siirtyy MTV Oy:n alle 1.2.2023

C More -palvelun omistajuus siirtyy liiketoimintajärjestelyiden myötä MTV:n kanssa samaan konserniin kuuluvalta Telialta suoraan MTV:n oman liiketoiminnan alle helmikuun alusta lähtien.  

Siirron yhteydessä C More -palvelua koskeva asiakkuus siirtyy Telia Finland Oyj:ltä MTV Oy:lle. C More -palvelun käyttöehtoja ja tietosuojaselostetta päivitetään siten, että 1.2.2023 alkaen palvelussa käsiteltävien henkilötietojen rekisterinpitäjänä on MTV Oy, kun tähän saakka Telia ja MTV Oy ovat toimineet rekisterinpitäjinä yhdessä. 

Muutos ei edellytä asiakkailta toimenpiteitä. Asiakkaan nykyinen tilaus ja hinta säilyvät ennallaan. Jos asiakas on ehtinyt peruuttaa tilauksensa, umpeutuu se, kun katseluoikeus on päättynyt.

Asiakas voi halutessaan tehdä tilaukseensa muutoksia C Moren Oma tili -sivun kautta tai C Moren asiakaspalvelun avulla. Mikäli aiheesta herää kysyttävää erityisesti henkilötietojen käsittelystä tai tietosuojaoikeuksistasi, voi asiakas olla yhteydessä Telia Finland Oyj:n tai MTV Oy:n tietosuojavastaavaan. Yhteystiedot löytyvät tietosuojaselosteesta.

Käyttöehdot ja tietosuojaseloste

Löydät yhtiötietojen ja rekisterinpitäjän osalta päivitetyt käyttöehdot ja tietosuojaselosteen alla olevista osoitteista: 

http://mtvyritys.fi/cmore/ehdot 
http://mtvyritys.fi/cmore/tietosuoja  

Muutoin käyttöehdot ja tietosuojaseloste säilyvät sisällöllisesti ennallaan. 

Usein kysyttyä

Haluan tarkistaa, mitä tietoja minusta siirtyy MTV:lle. Mitä teen? 

Omien tietojen tarkistaminen tapahtuu C Moren Oma tili -sivulta. Kirjaudu sisään nettiselaimella ja klikkaa sivulta kohtaa “Käyttäjätietojen keräys”. Avautuvalta sivulta voit tilata tietosi palveluun tallennettuun sähköpostiosoitteeseesi. Saat 1 tunnin sisällä sähköpostilla linkin tietojen lataamiseen. Lue lisää ohjeesta

En halua, että sopimukseni tai tietoni siirtyvät MTV:lle. Mitä teen? 

Jos et halua sopimuksesi siirtyvän MTV:lle, sinun tulee poistaa tilisi C Moresta. Jos sinulla on voimassa oleva tilaus C Moreen, sinun tulee ensin päättää C More -tilauksesi. Tilauksen irtisanominen tapahtuu C Moren Oma tili -sivulta. Kun tilaus on päättynyt, pääset poistamaan tilisi ja tietosi samalta sivulta. Lue lisää ohjeesta.

Olen tilannut C More -suoratoistopalvelun Telian kautta, mitä asiakkuudelleni tapahtuu? 

Nykyinen C More -suoratoistopalvelua koskeva tilauksesi, sen hinta ja laskutustapa säilyvät täysin ennallaan. Telian laskuttamaan C More -suoratoistopalveluun sovelletaan jatkossakin Telian C More -suoratoistopalvelua koskevaa palvelukuvausta, joka löytyy osoitteesta https://www.telia.fi/toimitusehdot-ja-palvelukuvaukset

Siirron yhteydessä Telian palvelukuvausta päivitetään yhtiötietojen lisäksi seuraavasti: jatkossa Telia toimii rekisterinpitäjänä C More -suoratoistopalvelun tilaus- ja laskutusasioissa ja MTV C More -suoratoistopalvelun rekisterinpitäjänä.  

Mitä minulle tapahtuu muun operaattorin C More -asiakkaana? 

Palvelusi säilyy ennallaan, ja jatkat sopimussuhteessa oman operaattorisi kanssa. Palvelu ei katkea missään vaiheessa muutoksen aikana.