Voimmeko auttaa?

Puhelinnumeron vahvistaminen kokeilujaksotilaukseen


Kokeilujaksotilaukseen on otettu käyttöön uusi tunnistautumistapa, joka tapahtuu puhelinnumerolla ja tekstiviestinä saapuvalla koodilla. Tarkemmat tiedot kokeilujaksosta löydät täältä
 

Näin vahvistat puhelinnumeron maksuttomaan kokeilujaksoon:

  1. Valitse 12,95€/kk tuote, joka sisältää kahden viikon maksuttoman kokeilujakson. 
  2. Luo käyttäjätili tai kirjaudu sisään olemassa olevalla tunnuksellasi.
  3. Paina "jatka" ja syötä aukeavaan kenttään puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa.
  4. Paina "tilaa vahvistuskoodi" > tekstiviesti saapuu sinulle parin minuutin sisään.
  5. Syötä saamasi vahvistuskoodi avautuvaan kenttään ja paina "vahvista numero". 
  6. Paina "siirry maksamaan" ja täytä lomakkeelle muut tarvittavat tiedot. 
  7. Viimeistele tilaus vahvistamalla maksukortti pankkisi vahvalla tunnistautumisella. 
 

En saa vahvistustekstiviestiä, mitä teen?

  1. Tarkista että olet syöttänyt numeron oikein. Voit muokata tätä painamalla "muokkaa numeroa" -painiketta.
  2. Paina ruksia ja aloita vahvistuskoodin tilaus uudelleen (Voit tilata maks. 5 koodia 24h aikana). 
  3. Jos näistä ei ole apua, päivitä sivusi sekä tyhjennä selaimen välimuisti tai kokeile toisella selaimella.
 

Sain ilmoituksen "maksuton kokeilujakso koskee vain uusia asiakkaita", miksi?

  • Sinulla on ollut aikaisempi tilaus jo C Moreen. Maksuton kokeilujakso koskee vain uusia asiakkaita.
  • Kyseisellä puhelinnumerolla on jo aikaisemmin otettu kokeilujaksotilaus käyttöön. 


Olethan yhteydessä asiakaspalveluun, jos tarvitset apua vahvistuksen kanssa.

Mikäli haluat tietää käyttäjätietojen keräyksestä ja oikeuksistasi C Moren asiakkaana, voit lukea näistä tietosuojaselosteestamme