Voimmeko auttaa?
C More Android TV:llä
C Moren applikaatio löytyy Android TV:istä, joissa on käyttöjärjestelmäversiona 5.0 tai uudempi.
Android TV:itä ovat muun muassa monet Sonyn ja Philipsin älytelevisioista ja Android TV sisältyy myös esim. DNA Hubiin sekä NVIDIA Shield -lisälaitteeseen. Lisätietoja Android TV:stä löydät Androidin sivuilta.
Näin selvität, mikä käyttöjärjestelmäversio laitteessasi on
Avaa laitteen asetukset ja navigoi kohtaan "Tietoja". Selaa laitteesi tietoja kunnes löydät kohdan "Versio".
Samasta paikasta löytyy myös käyttöjärjestelmänpäivitys. Se on usein valmiiksi asetettuna automaattiselle päivitykselle, mutta tarpeen tullen asennuksen voi tehdä myös manuaalisesti.
Sovelluksen asentaminen
Ennen C More -sovelluksen asentamista, varmista että olet asentanut viimeisimmän ohjelmistoversion televisioosi.
Avaa laitteen "päävalikko" painamalla kaukosäätimen kotinappulaa ja siirry "Sovellukset" -osiosta Play Kauppaan. Etsi sieltä C More Suomi -sovellus hakutoiminnolla tai listauksista. Avaa C More -sovelluksen sivu, asenna sovellus ja odota, että sovellus on asentunut.
Sovelluksen voi avata Play Kaupasta, tai myöhemmin omiin listoihin muodostuneesta pikakuvakkeesta.
Kirjautuminen
Pääset liikkumaan kirjautumiskentässä kaukosäätimesi nuolinäppäimillä. Vaihtoehtoina on kirjautua sisään aktivointikoodilla, käyttäjätunnuksella ja salasanalla tai QR-koodilla. Ohjeet aktivointikoodin ja QR-koodin käyttämiseen löydät tästä ohjeesta.
Käyttäjätunnusta ja salasanaa käyttäessäsi saat näppäimistön auki klikkaamalla halutun rivin kohdalla kaukosäätimesi enter-painiketta. Tunnukset kirjoitettuasi pääset jatkamaan klikkaamalla näppäimistöstä "Valmis". Viimeistele kirjautuminen vielä "Kirjaudu sisään" -painikkeella.
Ongelmatilanteessa
Teknisissä ongelmissa suosittelemme ensi hätään kirjautumista ulos ja takaisin sisään. Sovelluksen sulkeminen ja uudelleen avaaminenkin voi auttaa.
Yllättävän monet ongelmat voivat poistua virtabootin avulla. Virtabootti tarkoittaa, että irroitat television virtajohdon seinästä muutamaksi minuutiksi.
Mikäli ongelma jatkuu, voit vielä käydä tarkistamassa sovelluksen päivitykset tai jopa poistaa ja uudelleen ladata sovelluksen Play Kaupassa (Sovellukset -> Play Kauppa -> Omat sovellukset -> C More Suomi -> Päivitä / Poista).
Ohjelman tai livelähetyksen käynnistämisen yhteydessä löydät videosoittimen oikeasta alareunasta ratas-kuvakkeen. Kokeile sieltä näitä:
-
Laadunvalitsin. Suosittelemme laaduksi Automaattista, mutta jos videontoistossa on ongelmia kokeile muuttaa laatu ensin korkeimpaan ja sitten vaihda yksitellen matalemmalle, kunnes ongelmat häviävät.
-
Yhteensopivuustila videontoistossa -asetus. Laita asetus päälle ja kokeile katsoa ohjelmaa uudelleen.
Jos ongelma kuitenkin jatkuu tai toistuu, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Liitä yhteydenottoon tiedot laitteestasi ja sovelluksesta, löydät ne helposti avaamalla C More -sovelluksen ja siirtymällä sivuvalikosta kohtaan Asetukset. Omat tiedot -osiosta löytyy samalla kerralla kaikki tarpeellinen, voit vaikka ottaa kuvan tiedoista.
Otamme myös mielellämme vastaan palautetta applikaatiosta.