Voimmeko auttaa?

C More Samsung Smart TV:llä

C Moren applikaatio on julkaistu Samsung Smart TV:n vuosimalleille 2015-2022 (Tizen-käyttöjärjestelmät). 
 

Näin selvität, minkä vuosimallin televisio sinulla on

Televisiosi mallimerkinnän perusteella voit selvittää televisiosi vuosimallin. Löydät mallimerkinnän yleensä televisiosi takana olevasta tarrasta. Tutustu Samsungin koostamaan listaukseen tai ohjeeseen tulkitaksesi mallimerkintää oikein.
 

Applikaation asentaminen

Ennen C More -sovelluksen asentamista, varmista että olet asentanut viimeisimmän ohjelmistoversion televisioosi: Avaa Smart Hub → Asetukset → Tuki → Ohjelmistopäivitys
 
Pääset televisiosi Smart Hub -tilaan kaukosäätimen timantti- tai kotinapilla. Mene Samsung Apps (Sovellukset) -kauppaan ja etsi sieltä C More Suomi -sovellus hausta tai listauksista. Avaa C More -sovelluksen sivu, asenna sovellus ja odota, että sovellus on asentunut.
 
Sovelluksen voi avata saman tien Samsung Apps -kaupan sivulta, tai myöhemmin Smart Hubiin syntyneestä pikakuvakkeesta.
 
Uudet pikakuvakkeet menevät sovelluslistan viimeiseksi, joten jos et löydä pikakuvaketta Smart Hubin etusivulta, katso myös seuraavat sivut.
 

Kirjautuminen

Pääset liikkumaan kirjautumiskentässä kaukosäätimesi nuolinäppäimillä. Vaihtoehtoina on kirjautua sisään aktivointikoodilla, käyttäjätunnuksella ja salasanalla tai QR-koodilla. Ohjeet aktivointikoodin ja QR-koodin käyttämiseen löydät tästä ohjeesta.

Käyttäjätunnusta ja salasanaa käyttäessäsi saat näppäimistön auki klikkaamalla halutun rivin kohdalla kaukosäätimesi enter-painiketta. Tunnukset kirjoitettuasi pääset jatkamaan klikkaamalla näppäimistöstä "Valmis". Viimeistele kirjautuminen vielä "Kirjaudu sisään" -painikkeella.
 

Ongelmatilanteessa

Teknisissä ongelmissa suosittelemme ensi hätään sovelluksen ns. pakkolopetusta painamalla pitkään pohjassa kaukosäätimen return-painiketta, kunnes sovellus sammuu.

Jos tämä ei auta, niin kokemuksiemme mukaan Samsungin televisioiden kanssa monet yllättävät ongelmat voivat poistua virtabootin avulla. Virtabootti tarkoittaa, että irroitat television virtajohdon seinästä muutamaksi minuutiksi.

Myös sovelluksen poistaminen ja uudelleen lataaminen Smart Hubista voi auttaa. Tarkista myös päivitykset, sekä ohjelmistoversioosi että sovellukseen.

  • Avaa Smart Hub → Asetukset → Tuki → Ohjelmistopäivitys
  • Avaa Smart Hub → Valitse Apps (tai Sovellukset) → Asetukset (rataskuvake oik. ylänurkassa) → Selaa C More Suomi -sovelluksen kohdalle ja paina alaspäin avautuvasta valikosta Päivitä tai Asenna uudelleen.

Viimeisenä keinona on koko Smart Hubin palauttaminen. Tämä tarkoittaa ikään kuin television älypuolen ottamaista käyttöön kuin uutena - kaikki sovelluksesi ja asetuksesi poistuvat ja uudelleen latauksen jälkeen aloitat samasta tilasta kuin television ostohetkellä. Smart Hubin palautus tapahtuu näin: Avaa Smart Hub → Asetukset → Tuki → Itsediagnoosi → Palauta Smart Hub.

Jos ongelma kuitenkin jatkuu tai toistuu, ota yhteyttä C Moren asiakaspalveluun. Liitä yhteydenottoon tiedot laitteestasi ja sovelluksesta, löydät ne helposti avaamalla C More -sovelluksen ja siirtymällä sivuvalikosta asetuksiin (rataskuvake). Tekniset tiedot -osiosta löytyy samalla kerralla kaikki tarpeellinen, voit vaikka ottaa kuvan tiedoista.

Otamme myös mielellämme vastaan palautetta applikaatiosta.