Voimmeko auttaa?

Operaattoriasiakas: Näin toimit ongelmatilanteessa

Jos kohtaat ongelman tai epävakaata toimivuutta operaattorin (DNA, Elisa, Telia jne.) kautta hankitussa kanavapaketissa tai kanavan ohjelmasisältöjen teknisessä toimivuudessa (esim. tekstitykset tms.), saat asian nopeimmin käsittelyyn ottamalla yhteyttä oman operaattorisi asiakaspalveluun.

Meillä C Morella ei ole yksityiskohtaista tietoa operaattorikohtaisista palveluista emmekä pääse käsiksi asiakkaiden tilaustietoihin, ja tämän vuoksi nopeimman avun saat omalta palveluntarjoajaltasi. Meiltä C Moren asiakaspalvelusta voit tiedustella esimerkiksi ohjelmasisältöihin liittyviä asioita.

Lue lisää ja tarkista ajankohtaiset yhteystiedot asiakaspalveluun oman operaattorien sivuilta: