Voimmeko auttaa?

Apua kirjautumiseen

Jotta pääset kirjautumaan, klikkaa C Moren etusivun oikeasta yläkulmasta linkkiä "Kirjaudu".

Huomaathan, että sinulla on sama käyttäjätunnus (sähköpostiosoite) ja salasana C Moreen ja MTV Katsomoon.
 

Unohtunut salasana

Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata salasanan vaihtolinkin sähköpostiisi klikkaamalla kirjautumisen yhteydestä löytyvää kohtaa ”Oletko unohtanut salasanasi?”. Saat sähköpostiisi viestin, joka sisältää linkin salasanan vaihtamiseen. Jos vaihdat salasanan MTV Katsomossa, vaihtuu myös C Moressa – ja sama toisinpäin.
 

Mitä tehdä, kun kirjautuminen epäonnistuu?

Sivu ilmoittaa, että sähköpostiosoite tai salasasana on väärin

Jos et ole varma käyttäjätunnuksestasi, etsi C Moren tai MTV Katsomon (ent. mtv-palvelu) rekisteröitymisen vahvistusviestiä sähköpostilaatikostasi. Näin varmistat, että käytät kirjautumiseen oikeaa käyttäjätunnusta.

  1. Tarkista, että sähköpostiosoitteessa kaikki kirjaimet on kirjoitettu pienillä kirjaimilla
  2. Katso, ettei käyttäjätunnustasi ennen tai sen jälkeen ole tyhjiä välilyöntejä
  3. Tarkista myös, ettei CAPS LOCK ole vahingossa päällä salasanaa kirjoittaessa
  4. Älä käytä automaattista tekstinsyöttöä tai -täyttöä, vaan kirjoita tunnukset kokonaan käsin
  5. Mikäli on mahdollista, että et muista salasanaasi, tilaa salasanan vaihtolinkki sähköpostiisi täältä
 

Mitään ei tapahdu, kun painat "Kirjaudu" -nappia

Mikäli et saa kirjautuessasi minkäänlaista virheilmoitusta, on kyse todennäköisesti kolmansien osapuolien evästeiden estosta. Salli kolmannen osapuolen evästeet ja yritä sitten uudelleen.

Chrome: Valitse Lisää (kolme pistettä) -> Asetukset -> Valitse Tietosuoja ja turvallisuus -> Evästeet ja muut sivuton tiedot -> Voit sallia kaikki evästeet tai lisätä C Morelle oikeuden tallentaa evästeitä.

Firefox: Paina Valikko-painiketta (kolme viivaa) -> Asetukset -> Tietosuoja ja turvallisuus -> Sisällön esto -> Laita valinnaksi Tavallinen, tai Oma (Evästeet-kohdassa ei saa olla täppää, joka estää ne).

Edge: Paina Lisää (kolme pistettä) -> Asetukset -> Näytä lisäasetukset -> Tietosuoja ja palvelut > Evästeet -> Salli kolmannen osapuolen evästeet


Muita vinkkejä

  1. Tyhjennä käyttämäsi selaimen välimuisti
  2. Varmista, että käyttämälläsi laitteella ei ole käytössä VPN-yhteyksiä. Lisätietoa VPN-yhteyksistä löydät täältä
  3. Mobiilisovelluksessa tarkista, että sinulla on käytössäsi C More Suomi -applikaation uusin versio
  4. Tee salasanan palautus, ja kokeile sitten kirjautua uudella salasanallasi sisään
  5. Jos kaiken pitäisi olla kunnossa, odota pari minuuttia, päivitä sivu ja kokeile sitten uudestaan
  6. Voit myös kokeilla toista selainta ohjeen Vaatimukset nettiyhteydelle ja laitteelle sekä selainsuositukset mukaisesti
Tarvittaessa ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Kerro millä laitteella ongelma ilmenee ja mikä käyttäjätunnus (sähköpostiosoite) sinulla on käytössä. 

 

Kirjautuminen operaattorin tunnuksilla

Voit kirjautua C Moreen myös operaattorin tunnuksilla, jos olet tilannut C Moren kanavapakettiisi ja operaattorin yhteistyö kattaa cmore.fin käytön. Operaattorin asiakkaana löydät apuja ohjeesta Suoratoistopalvelun käyttö operaattorin tunnuksilla.