Palautteen antaminen

Asiakaspalaute on tärkeässä roolissa C Moren kehitystyössä. Kaikki palaute, niin kehut kuin moitteetkin, ovat tervetulleita ja vievät palvelua eteenpäin. Voit jättää meille viestin somessa, chatissa tai palautelomakkeella

Mikäli kyse on viasta tai ongelmasta, suosittelemme ottamaan yhteyttä chatissa, jotta voimme auttaa ongelman ratkaisemisessa mahdollisimman nopeasti. Muista aina kuvata ongelma viestissä mahdollisimman tarkasti, jotta pääsemme asiakaspalvelussa kartalle siitä, mitä päätelaitetta tai yhteyttä mahdollinen vika koskee. Näin viankorjaus nopeutuu.

Otamme myös vastaan toiveita ohjelmista ja sisällöistä. C Moren asiakaspalvelutiimi ohjaa toiveet ja palautteet eteenpäin asiasta C Morella vastaavalle asiantuntijalle. Voit siis jättää meille toiveen vaikkapa somekanavissa. Sisältöjen hankintaa eli uusien sarjojen ja leffojen esitysoikeuksien ostoa ohjaavat pitkälti katsojaluvut ja muu data, joka ko. sisällöstä on saatavilla. Paras vaikutuskeino suosikkisarjan uusien tuotantokausien näkemiseksi saattaakin siis olla sarjan suosittelu omille kavereille.

C Moren asiakaspalvelutiimi antaa myös mielellään vinkkejä ja suosituksia mahdollisimman onnistuneen C More -kokemuksen takaamiseksi. Jos et siis tiedä mitä katsoisit, kysy vaikka chatissa. Kuulumisiin!

< Muutokset omiin tietoihin tai tilaukseen