Voimmeko auttaa?

Maksukortin vaihtaminen

Voit päivittää maksukorttisi Omat tiedot -sivulla. Valitse Tilaus-kohdasta maksutapa ja syötä uuden maksukorttisi tiedot. Jos tarvitset apua Debit- ja Credit -yhdistelmäkorttien numeroiden käyttämisessä, löydät ohjekuvan täältä. Uudelta maksukortilta veloitetaan ensimmäisen kerran seuraavan veloituksen yhteydessä.

HUOM.

EU:n uuden maksupalveludirektiivin myötä C Moren ostot ja maksutietojen vaihtaminen tulee varmentaa verkkopankkitunnuksilla tai muulla pankin valitsemalla tavalla. 
Maksutietojen muutoksen yhteydessä sivu ohjautuu tekemään varmennuksen pankin sivuille. Kyseessä on EU:n laajuinen uusi käytäntö, jonka on tarkoitus suojata kuluttajien ostoja verkossa. Lisää tietoa täällä.

Katso tarvittaessa esimerkkivideo maksukortin vaihtamisesta alta.

Huomaa, että korttia ei voi vaihtaa, jos
  1. tilauksesi on jo päättynyt. Jatkaaksesi katselua voit tehdä uuden tilauksen ja valita maksutavaksi "Muu maksukortti", jolloin saat syötettyä haluamasi kortin tiedot lomakkeelle.
  2. olet irtisanonut tilauksesi. Kun tilaus on irtisanottu, emme tee enää sinulta veloituksia, joten korttitietoja ei tarvitse päivittää. Voit uudelleen aktivoida tilauksen, jonka jälkeen vaihto onnistuu normaalisti, tai sitten odottaa tilauksen pääättymistä ja toimia kohdan 1 mukaan.

Kaikki tarvittava tieto maksamisesta ja C Moressa hyväksytyistä maksukorteista löytyy ohjeesta Maksaminen.



 
< Usein kysytyt kysymykset