Voimmeko auttaa?

Tuotteen muuttaminen

C Moressa tuotteen vaihtaminen on helppoa ja voit milloin tahansa tilausjakson aikana vaihtaa tuotetta. Tutustu viihde- ja urheilutuotteiden sisältöihin ja hintoihin tarkemmin ohjeessa Tuotteet ja tilaukset.
 

Tuotteen vaihtaminen Oma tili -sivun kautta

  1. Siirry Oma tili -sivulle.
  2. Klikkaa kohtaa "Muokkaa tilaustasi".
  3. Klikkaa tilauksen kohdalta "Muokkaa" -painiketta ja valitse tuote, johon haluat vaihtaa.
  4. Vahvista tilauksen muutos valitsemalla ensin Vahvista ja jatka.
  5. Viimeistele tuotteen vaihto siirtymällä maksamaan uusi tuote.
​​

Eikö tuotteen vaihtaminen onnistu?

Jos olet ehtinyt irtisanoa tilauksen ennen tuotteen vaihtoa, täytyy sinun käydä aktivoimassa tilaus uudelleen. Irtisanottua tuotetta ei voi vaihtaa toiseen. Tee siis näin:

  1. Siirry Oma tili -sivulle.
  2. Klikkaa kohtaa "Muokkaa tilaustasi".
  3. Klikkaa nykyisen tilauksen kohdalla painiketta "Uusi tilauksesi" ja vahvista tilaus seuraavalla sivulla. Veloituksia ei mene tilauksen aktivoinnin yhteydessä.
  4. Siirry vaihtamaan tuote yllä olevien ohjeiden mukaisesti.
 

Katso tarkemmat ohjeet tuotevaihdon eri vaihtoehdoista täältä.

 

Telian laskutilauksen vaihtaminen toiseen pakettiin

Voit hallinnoida tilaustasi Minun TeliassaC More -suoratoistopalvelu -otsikon alla näet aktiivisen tilauksesi, jota klikkaamalla pääset näkemään tilauksen tiedot ja muuttamaan tilaustasi. 

Telian laskutilauksen vaihtaminen toiseen pakettiin onnistuu myös Telian asiakaspalvelussa tai Telia Kaupoissa
 

Operaattoritilauksen muuttaminen

Operaattorin (Elisa, DNA, Telia tai paikallisoperaattori) asiakkaat voivat tiedustella tuotteen muuttamisesta oman operaattorin asiakaspalvelusta.